Česta pitanja

Stojimo Vam na raspolaganju za bilo kakva dodatna pitanja

Kako rezervisati transfer?
Sve što treba da uradite je da pošaljete sve detalje vašeg transfera (broj leta, vreme dolaska, destinaciju) putem forme za rezervaciju i da na našu potvrdu da možemo organizovati transfer za Vas odgovorite da ste primili našu potvrdu, i to je to!
Nikakav avans nije potreban, a samim tim i otkazivanje rezervacije je potpuno besplatno.

Koliko dugo unapred mora da se rezerviše?
Nije neophodna rezervacija unapred! Možete rezervisati transfer čak i onog dana kada je vaš let za Crnu Goru. Često se dešava da klijenti rezervišu prevoz sa samog aerodroma, dok čekaju let ka Crnoj Gori!

Gde će biti moj vozač kad stignem na aerodrom?
Kada vaš avion sleti, prvo ćete sačekati prtljag, a potom otići ka izlazu. Čim izadjete iz aerodroma, videćete vašeg vozača kako drži tablu sa vašim imenom. Vozač zna kako da se postavi, tako da ga lako možete vidjeti.

Oba aerodroma u Crnoj Gori, kao i aerodrom u Dubrovniku (HR), su mali aerodromi sa po jednim glavnim izlazom, tako da nema bojazni da nećete uočiti svog vozača.

Kako i kome mogu platiti za transfer?
Plaćanje je u kešu direktno vozaču, za sada nije moguće plaćenje karticom. Takodje, uplata putem Western Uniona unaprijed je moguća.

Postoje li neki dodatni troškovi?
Sve cene na našim stranicama su konačne, nema dodatnih troškova!

Hoću li deliti moj auto s nekim drugim?
Ne, ovo su individualni transferi, rezervisani samo za vas .

Moj vozač kasni, što da radim?
Ovo se događa veoma retko, ali ako se to dogodi, molimo pričekajte svog vozača. On će vas sigurno obavestiti o vremenu njegovog dolaska putem SMS-a, primićete njegov SMS čim sletite i uključite mobilni telefon.

Ovo se može dogoditi u Julu/Avgustu, tokom špica sezone, ukoliko dođe do zastoja na putu prema aerodromu. Ali kao što smo rekli, veoma se retko događa.

Što će se dogoditi ako moj let kasni?
Ako vaš let kasni, ne brinite, vozač će vas čekati, bez dodatne nadoknade! Svi letovi se prate za slučaj bilo kakvog kašnjenja, kako bi se osiguralo da će vas vozač čekati u pravo vreme. Međutim, ukoliko ste postali svesni kašnjenja svog leta, možete poslati SMS na broj koji ste dobili prilikom potvrde rezervacije.

Hoću li biti dovezen tačno do mog smeštaja?
Naše usluge su tipa “od vrata do vrata”. Mi ćemo vas odvesti na adresu koju ste nam poslali kada ste pravili rezervaciju.

Dodatni prtljag?
Ako imate puno dodatnog prtljaga/kolica, molimo vas da to spomenete u poruci prilikom rezervacije, tako da možemo odrediti najbolji automobil za vaš transfer. Razmotriti ćemo vaš zahtev i dodeliti vozilo prikladno za vaše potrebe, ili predložiti nadogradnju na veći automobil ukoliko je potrebno.

Možete li obezbediti dečju stolicu?
Da, imamo sedišta za decu. Molimo navedite u formi za rezervaciju koliko dečjih sedišta vam je potrebno. Nema dodatne naplate za ovu uslugu, ona je uključena u cenu transfera.

Veličina moje grupe se promenila, mogu li odabrati drugo vozilo?
Da, naravno. Molimo vas informišite nas što je pre moguće, kako bi potvrdili raspoloživost odgovarajućeg vozila. Postoji mogućnost dodatne naknade ukoliko je potrebno veće vozilo.